מומחה לחניכיים ושתלים

רבים בציבור נוטים לחשוב שרופאי השיניים מחזיקים באותם הידע וההכשרה ונבדלים אחד מהשני רק בשנות הניסיון. גישה זו מוטעית מיסודה. כמו ברפואה רגילה גם ברפואת שיניים יש אפשרות להתמחויות ספציפיות המבוססות על הכשרה בתחום והסמכה מקצועית. לכן, אם אתם מחפשים מומחה לחניכיים ושתלים כדאי להגיע למרפאתו של ד”ר דורון רוזיצקי שבחיפה.

מומחה מוסמך לחניכיים

ד”ר דורון רוזיצקי הינו מומחה לחניכיים ושתלים בעל תעודת מומחה מטעמו של משרד הבריאות בישראל, וכן מטעמה של הפדרציה האירופאית לפריודונטיה. את לימודי רפואת השיניים סיים בהצטיינות בבית הספר לרפואת שייניים של אוניברסיטת תל אביב. כמו כן, סיים לימודי תואר שני בפקולטה לרפואה של הטכניון. את התמחותו בחניכיים והשתלות ערך ד”ר רוזיצקי בבית החולים רמב”ם שבחיפה במחלקת פריודונטיה.

מומחה חניכיים מנוסה

ד”ר דורון רוזיצקי הינו מומחה לחניכיים והשתלות בעל הרבה ידע וניסיון בתחום. ניסיונו בא לידי ביטוי בכל היבטי הטיפול שהוא מעניק, לרבות:

הידע והניסיון הרב של ד”ר רוזיצקי מאפשרים לו לטפל בכל סוגי בעיות החניכיים בכל רמת חומרה. הטיפולים כוללים בין היתר טיפול בשיניים רגישות, נסיגת חניכיים וביצוע של עקירות כירורגיות ומגוון ניתוחי חניכיים. 

הניסיון הרב בתחום הפריודונטיה מעניק לד”ר רוזיצקי את הכלים לאבחון מגוון בעיות חניכיים עוד בשלבים ראשוניים של היווצרות. האבחון המקדים חוסך כאבים ובעיות סבוכות, יקרות וארוכות לטיפול. 

הידע, הניסיון והמומחיות של ד”ר רוזיצקי מבטיחים טיפולים וניתוחי חניכיים באופן מקצועי ומיומן עם תוצאות אופטימאליות והליכי החלמה מהירים. 

כמומחה בתחום, ד”ר רוזיצקי דואג להתעדכן בגישות, פרוצדורת, חומרים וכלי טיפול חדישים ומתקדמים. בין היתר הוא מתמחה בטיפולים זעיר פולשניים הממזערים את מידת ההתערבות, שומרים על השן הטבעית ככול שניתן, מעלים את סיכוי הצלחת ההליך ומקצרים את משך ההתאוששות ממנו.

שירותי מומחה לחניכיים והשתלות

לקביעת תור אצל מומחה לחניכים והשתלות ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם מרפאתו של ד”ר דורון רוזיצקי בטלפונים 04-8248181 ו- 053-3039228. צרו קשר עוד היום